Regulamin sklepu internetowego
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, zawierania umów sprzedaży, dostarczania produktów, składania reklamacji oraz odstąpienia od umowy.
1. Informacje ogólne
- Sklep internetowy działa pod adresem: https://marcinrucinski.pl
- Właścicielem sklepu jest: Marcin Ruciński Consulting
- Dane firmy: ul. Szkolna 2D, 05-870 Błonie, NIP: 5241921773, REGON: 016201559
- Kontakt: kontakt@marcinrucinski.pl
2. Definicje
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą.
Sprzedawca – właściciel sklepu internetowego, Marcin Ruciński Consulting.
Produkt – dostępny w sklepie towar cyfrowy (np. e-book) lub fizyczny.
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z konsumentem bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
3. Warunki składania zamówień
- Zamówienia można składać przez stronę internetową 24/7.
- Kupujący zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych kontaktowych.
- Po złożeniu zamówienia kupujący otrzymuje potwierdzenie drogą e-mailową.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania potwierdzenia zamówienia.
4. Płatności i dostawa
- Formy płatności: przelew bankowy, szybkie płatności online (np. Przelewy24).
- Produkty cyfrowe (np. e-booki) są udostępniane po zaksięgowaniu płatności poprzez link do pobrania.
- Dla produktów fizycznych czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze od momentu zaksięgowania płatności.
- Koszt dostawy oraz czas realizacji zależą od wybranej metody i kraju dostawy i są podane w trakcie składania zamówienia.
5. Odstąpienie od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu bez podania przyczyny.
- Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać na adres e-mail: kontakt@marcinrucinski.pl lub listownie na adres siedziby firmy.
- Po otrzymaniu zgłoszenia, Sprzedawca prześle potwierdzenie jego otrzymania drogą mailową.
- Produkt fizyczny musi zostać zwrócony w stanie niezmienionym i bez śladów użytkowania, na koszt konsumenta.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu produktów cyfrowych po rozpoczęciu ich pobierania za zgodą konsumenta.
6. Reklamacje
- W przypadku niezgodności towaru z umową, klient może złożyć reklamację w ciągu 2 lat od dnia zakupu.
- Reklamacje można zgłaszać drogą mailową na adres: kontakt@marcinrucinski.pl.
- Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer zamówienia, opis wady oraz żądanie konsumenta.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych i poinformuje o decyzji drogą mailową.
7. Odpowiedzialność i dostępność produktów
- Wszystkie ceny produktów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów były zgodne ze stanem faktycznym.
- W przypadku braku dostępności produktu, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym klienta i dokona zwrotu płatności.
8. Ochrona danych osobowych
Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO). Szczegóły zawiera Polityka Prywatności.
9. Prawa autorskie
Wszystkie treści oraz produkty oferowane w sklepie, w tym e-booki, podlegają ochronie prawnej. Ich kopiowanie, udostępnianie lub rozpowszechnianie bez zgody właściciela jest zabronione.
10. Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie sklepu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie – zmiany nie wpływają na zamówienia już złożone.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.